Thursday, May 13, 2010

Sarah Damia

Salam...mesti korunk trtnye2 nape aku tulis entry aku sarah damia..sape sarah damia tu...sarah damia tu anak buah baru aku yg ke 13..haa..da 13 org ank sdare aku..die nih kire yg pling kcik lah..tp,ade lg yg pling kcik akn kuar nnti,insyaAllah..huhu..sbb pe tibe2 nk tulis nape die,sdangkn ank sdare yg laen rmai lg..haa..sbbnye..ari tu die lhir kat klantan kat umah aku,skrang aku kat umah die pulak kat damansara..aka,rumah akak aku..smpai je kat umah,baby sarah damia nih,xnak tdo lak mlm2..smpai je time die,cnfirm bngn nk men..sep bek la die xnangis..gud girl..huhu..tp yg pnatnye,aku lak xleh tdo smalam..mak ngan bapaknye da kltihan n tdo mampus da..jwbnye,aku yg kne mlyan..adei..xpe la,jnji baby sarah xnangis..aku kat KL nih smpai ari slase je..ari nih melepak kat umah je..esk luse follow mak aku je..coz aku xbwk kete,so kne la ikt die kmna sja die nk pg..huhu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...