Saturday, December 12, 2009

Dia..

Dia..

dia siape?

knape die mcm tak endah je ngan aku?
die ingt aku tak?
aku thu die bhgie brmse kluargenye..

tp aku mcm mne?

aku sunyi..
slhkah aku kuar ngan kwn2 aku bla aku sepi??

slah aku?

knpe prlu aku yg mnglah stiap mse?
lam hati die,aku siape?
die syg aku ke?
die ckp die syg..

adkah xspnuh hatinye?
adkah aku xckup smprna utknya??
ape lg slah aku?
ape lg yg perlu aku buat?
sakit...sngat..
sedih tramat..
die tahu ke??
die thu ke ape yg aku ktakan smua hanya utk die sedar??
penah kah die prasan?
penahkah die memahami ape yg cube aku smpai kan??
die..kekasih hatiku..
=(

2 comments:

Hazwan Hakim said...

hoho..jiwo jgok mu ni tisam..hahaha..sabor...xkn si dia kena sentiasa mendampingi mu..hehe

ibtisam omar said...

mu nih sapo heh??aku knal ko??de syg jiwo ah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...