Tuesday, December 21, 2010

KLATE TANAH TUMPAH DARAHKU...

Salam...
Alhamdulillah,selamat jgk sampai ke ngri tercinta ini selepas penerbangan slme satu jam dari LCCT..smnggu aku menetap dinegeri orang,kini pulang ke tempat asal jua..tenang lg release tension punyer lah ble da jmpe katil sendri,bau rmah sndri dan bau2 lain..huhu..tp,apa lah nasib perantau ni kan,bkn bleh dduk lame2 pun kat umah nih,next week da kne balik,sambung perjuangan aku di jhor,yang msh berbaki setahun setengah je lg..GAMBATE!!bak kate org jepun..nk ckp jepun trus,aku pun xreti..
Keadaan skrang xbrape sihat,pnggng aku sakit pulak...tersalah urat ke hape xtaulah tu..
nk btul2 cnfirm penyakitnye,kne lah prgi brjmpe dngan doktor..
so esk,my mum akn bwk pg cek kat hospital,mntak2 tiada apa2 yg truk dan jauh la dri operate tu..aku xnak extend!!!waa...guys,doakan aku selamat jauh dri segale penykit mrbhaya ye!!
LOVE YA!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...